Amigurumi Uyku Arkadaşım Bebek- Tığ işi Örgü Oyuncak

by - Aralık 06, 2012


Küçük minik bebeğimin uykusu gelmiş,hadi ninnisini söyleyip uyutalım hep birlikte :)
evet evet uyuyacak göz yok bu minikte, ninniyi ben söylersem sanırım avazı çıktığı kadar bağıracak ufaklık :DD
Yok mu şöyle billur sesli biri içinizde..
Bu minik bebecik örmeyi çok istediğim tarifler arasındaydı. Tabi yine orasını burasını değiştirmeden edemedim..bebek dediğinin burnu kulağı olur değil mi?..
Tabi yine kız renklerinden vazgeçmedim, Allah'ım neden pembeye kız rengi demişlerki sanki :) Nako pırlantanın bu rengine bayılıyorum,sanırım artık üretmediği bir renk,yüncüm e kalanları stoklasam süper olacak.. 
zira onlar harika renklerdi :(
Hoşçakalın,örgüyle kalın..




Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Harika olmus her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık.
    Bu bebeğe ninni söylemeye gerek yok. İnsanın bunu görünce bile uykusu geliyor. Hele birde yanına almışsa, zannedersem hiç insanın yataktan çıkası gelmez :))
    Katılıyorum. Nako kaldırdığı renkleri yeniden üretsin. Gerçi yeni yerleştiğim yerde olanı da bulamıyorum ama inşallah değişecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :D Benim bulunduğum yerde de fazla renk seçeneği yok,internet sitesinden alışveriş yapıyorum ama bazı renk tonlarını üretimden kaldırmalarına çok üzülüyorum..

      Sil