Amigurumi Öğreniyorum - Örgü Sonu Nasıl Düzgün Kapatılır?

by - Mayıs 04, 2013

Merhabalar..
Amigurumi örerken aslında o kadar çok ayrıntı ile beraber örüyoruzki, anlatırken çoğu anlatılması gerekmiyormuş gibi geliyor..
Ama amigurumi örmeye yeni başlayanlar için bu ayrıntılar çok ama çok önemli, ben ilk örmeye başladığğım yıllarda nette gördüğüm her tekniği uygulamaya çalışıyordum ve başarınca çok mutlu oluyordum.. Zaman içerisinde kendinize has teknikleriniz de gelişiyor tabi, ama başlangıç için bazı şeyleri öğrenmek şart :)
İşte bunlardan biri de amigurumilerimizin parçalarını ördükten sonra oluşan delikler..

Bu delikleri önceleri doğaçlama kapatmaya çalışıyordum ben ama daha sonra nette bu tekniği gördüm ve inanılmaz hoşuma gitti..
Buyrun resmilerine bakalım..

Resimlerden anlaşıldığı gibi amigurumi parçası bittikten sonra ipimizi biraz uzun bırakıyoruz ve iğneyi geçirim ön lopları tek tek topluyoruz ve ipimizi çakiyoruz..ipimizi çektikten sonra deliğin tam oratsına batırıp başka bir yerden çıkarıp kesiyoruz :)

Bazen ördüğümüz parçanın bitiş kısmı bu şekilde delik oluşturmayan bir kısım olabilir bunun için ise yine şık bir kapatma biçimini inceleyelim resimlerden..





Umarım anlatabilmişimdir..
Sevgiler...



Benzer Yayınlar

0 yorum