Ahşap Kesim Panosundan Gelincikli Duvar Panosuna

by - Temmuz 29, 2013



Günaydınlar Canlar..
Hayırlı bir hafta geçirmenizi dileyerek başlamak istiyorum..
Geçen hafta birçok işim yarım kalmıştı, bu pano da yarımların arasında.. Nette bu kesim panolarının boyandığını görmüştüm ama şöyle güzel birşey bulamamıştım boyama için.. Bu acemi işi oldu ve kendi evime sakladım ama annem için tertemiz bir pano boyamayı düşünüyorum..
Az daha unutuyordum.. Buradaki peçete dekupajı farklı bir yöntem ile yaptım..
Neredeyse bütün dekupaj oldu, nette çok araştırma yaptım ve sevgili Meral Hanım'ın blogunda bütün peçete yapıştırma ile ilgili anlatımlı ve bol görselli bir yazı buldum..
Çok ama çok basit..



Ve sonuç inanılmaz,hiç kırışma, büzüşme yok.. Sanki bir bütün oluyor obje ile..
İşte Bütün Peçete Yapıştırma Tekniği.. Sevgili Meral Hanım'a sonsuz teşekkür ediyorum.. Deneyin siz de vazgeçemeyeceksiniz..
Videosunu bulmaya çalıştım ama tam olarak bir video bulamadım.. Ama nasıl yapılacağını gösteren ufak bişey buldum o da burada..

Kısaca nasıl yapıldığını ben de anlatayım.. Öncelikle dekupaj yapacağınız zemine dekupaj tutkalını sürüyorsunuz ama incecik bir tabaka halinde, peçetenizi ıslatmaması gerekiyor. Sonra Peçetenizi katlarına ayırıp yapıştıracağınız yere koyuyorsunuz dikkatlice ve üzerine naylonu serip ıslak mendil ile yuvarlak hareketler yapıyorsunuz üzerinden..

Gelelim Panoyu nasıl yaptığıma..
Önce zemini antiquin eskitme ile komple boyadım, sonra üzerine beyaz, tayffty , lila ve pembe ile gidişli gelişli çizgiler oluşturdum, fotoğrafta çok belli değil ama pembeli morlu bir zemini var. Boya kuruduktan sonra peçetemi bütün peçete yapıştırma tekniği ile yapıştırdım.Üzerine tekrar dekupaj tutkalı sürüp kurumasını bekledim, üst kısma stencil uygulayıp gölgelendirmeler yaptım, ince uçlu fırça yardımıyla yazısını yazdım(öncelikle yazıyı tahtaya aktardım kurşun kalem ile) kenarlarına eskitme uygulayarak bitirdim :) umarım anlatabildim)
Güzellikler diliyorum..
Sevgiler..

Benzer Yayınlar

9 yorum

  1. enfes oolmuş.beğenilmez mi!çok beğendim.güle güle kullan canım.bakalım anneciğine yapacağın nasıl olacak..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım inşallah bugün yarın ona da bir tane yapacağım, pazar gününe kadar yetiştirmem lazım :)))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esracım senin gibi harika işler çıkaran bir ahşap ustasının beğenmesi çok mutlu etti beni..

      Sil
  3. Demetciğim çok hoş olmuş, el boyaması gibi duruyor, eskitme de harika, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindin Füsuncum, çok zarif bir peçeteydi gerçekten de :))

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım benim çok çok güzel olmuş bayıldım ♡♡♡

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, elinize emeğinize sağlık, annenize yapacağınızı da merakla bekliyorum, takipteyim :)
    www.byhulya.blogspot.com

    YanıtlaSil