Amigurumilere Göz Çukuru Nasıl Yapılır?- Amigurumi Öğreniyorum

by - Temmuz 15, 2013

Günaydınlar...
Öncelikle çok uzun zaman önce hazırlamaya niyetlendiğim bu yazıyı paylaşmak istedim sevgili amigurumi örenler ve merak edenlerle..
Kısmet olup da resimli bir şekilde anlatamamıştım göz çukuru yapılışını..
Hatırlatmak istediğim birşey var yalnız, bu yöntem benim zaman içinde deneme yanılma ile oluşturduğum bir yöntemdir, yani doğrusu budur böyle yapılır diyemem kesinlikle..
Bir çok arkadaşım benden resimli olarak anlatmamı,paylaşmamı istediği için kendi uyguladığım yöntemi paylaşıyorum..
Umarım yardımcı olabilir..



Öncelikle gözü takacağımız yeri belirliyoruz ve iki sıra altına kafanın başluk olan kısmından iğnemizi geçiriyoruz..İpimizi uzunca bırakıyoruz.

(Gözün takılacağı yeri belirlerken ben genellikle artırmalar bitimindeki düz ördüğümüz sıraların tam orta kısmına gelen yeri kullanıyorum,mesele 10-20 sıraları arası artırma yapmadan öreceksek, 15-16 sıralar arasına gözü takıyorum.)




Daha sonra iğnemizi bu kez gözü takacağımız sıranın 2 sıra üstünden geçiriyoruz.


İğnemizi alttaki boşluktan çekip diğer göz çukurunu oluşturmak için aynı yöntemi uyguluyoruz.



başlangıçta uzunca bıraktığımız ip ile en son kalan ipi çekiştirerek göz çukurunun oluşmasını sağlıyoruz.



Çukur istediğimiz kıvamda olunca iplerimizi düğümlüyoruz.


Ve işte bu kadar bundan sonra sıra gözlerimizi takmaya sıra geliyor, daha iyi anlaşılması için onu da sıradaki yazımda anlatacağım..

Kolaylıklar diliyorum..
Sevgiler..










Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Teşekkür ederim canım benim çok iyi oldu bu ben yanlış yapıyor sonra da neden olmuyor diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, çok sevindim işine yaradığına :))

      Sil
  2. çok faydalı bir yayınteşekkür aderim
    ben içini doldurmadan yapıyorum göz ve kiprikleri acaba hangisi daha iyi olur

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık harika isler başarıyorsunuz ah bu yetenekten biraz bendede olsa kızıma yapsam:)

    YanıtlaSil