Amigurumilere Göz Nasıl Takılır? - Amigurumi Öğreniyorum

by - Temmuz 15, 2013

Merhabalar..
Bir önceki yazımın devamı niteliğinde bu yazım..
Göz çukuru neredeyse bütün amigurumilerim için uyguladığım bir yöntemdir benim..
Yani bu iki yazı bir bütün aslında :))



Çukurunu daha önce oluşturduğumuz yere  göz takabilmemiz için biraz genişletme yapmamız gerekiyor,ben bu işi küçük makasımla yapıyorum.. Makası iyice aşağı itiyoruz..


Gözümüzü takıyoruz.


Gözün arkasındaki güvenlik kilidi öyle hemen takılıveren birşey değil malesef, ben duruma göre bazen zorluyorum, bazen de resimdeki gibi çakmakla ısıtıp öyle takılıyoruö.


Elyaflarımızı sağa sola itip gözün uzunu buluyoruz, bazen elyaflar ısınan kilide yapışabiliyor, bunun olamamasına dikkat ederek takın. İyice itin, tık tık tık seslerini duymanız gerekiyor :)


Aynı işlemi diğer göz için de uyguluyoruz.. Ayy ne tuhaf bir resim olmuş bu :))))


Ve gözlerimizi de taktık :))


Benzer Yayınlar

9 yorum

  1. Demetcim iki yazı da çok faydalı olmuş teşekkürler canım.bu yazıdaki fotoğraflar çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim faydalı olmasına, teşekkür ederim canım :))

      Sil
  2. ben nasıl takarım diye korktugum için kilitli göze cesaret edemedim hiç ama bu yazı çok iyi olmuş. kilitli gözleri nerden temin ediyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben internetten satın alıyorum, el emeği ürünler satan sitelerden temin edebilirsin..

      Sil
  3. Demetciğim çok güzel bir yazı olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. saol Demetcim bnde çok uğraaşıyorum gözleri takarken kilitleri ısıtma fikri harika undan sonra zorlanmadan takarım artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduğumu hissettirdiğin için ben teşekkür ederim canım benim..

      Sil