Amigurumi Koltuk

by - Aralık 24, 2013


Günaydınlar..
Yeni bir amigurumi ördüm.
Çok verimli bir şekilde öremiyorum elimden geldiğince yavaş yavaş örmek istediklerimi örüyorum artık.
Koltuğu örmek kolaydı ama dikmek oldukça güç geldi bana, yine biraz çarpık çurpuk olan yerleri var malesef ama evdekiler bu haliyle de sevdiler..
Koltuğun ebatını görmeniz açısından kızımın sağlam kalan bebeklerinden birini oturtarak fotoğraf çektim.
Aslında kırlentleri de vardı ama ben örmeye üşendim ne yalan söyleyeyim, uyduruk bir kırlent koyuverdim üzerine :)
Bu koltuğu takım olarak örmek istiyordum ama şimdilik ördüğüm kadarını yayınlayayım dedim.
Nasıl olmuş sizce ?

Mutlu huzurlu,bereketli bir gün diliyorum hepinize...

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. какая прелесть!!! здорово!!!!

    YanıtlaSil
  2. Tek kelime ile muhteşem olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. ay çok tatlı çocukluğumdan kalan barbie ye bende yapayım bari çok tatlı
    oğluşların pek dikkatini çekmez ama...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel balım puf puf oturmalık ellerine sağlık süpersin :)

    YanıtlaSil
  5. These are soooooo beautiful and they also look so comfy!!! Well done and have a Nice Christmas.

    YanıtlaSil
  6. cok guzel, ellerine saglik.

    YanıtlaSil