Cam Boyama Nasıl Yapılır?

by - Ocak 15, 2014



Günaydınlar Canlar,
Şu benim renkli kavanozlardan sonra cam boyama ve vernikleme ile ilgili birçok soru aldım..
Malesef işin ehli olmadığım için şöyle ayrıntılı bir cevap yazamadım.
Geçenlerde yine boyama yapmak isteyen ve bana malzeme soran bir arkadaşımın yaptığı araştırmalar sonucu bulduğu linkle beynimde şimşekler çaktı :)
Hrkes görsün herkes öğrensin diye bunu yayınlamalıyım dedim..
Daha önce "ahşap boyamada eskitme nasıl yapılır" sorusuna cevap yayınladığım video ile aynı sitedeymiş bu video da..
Evet videoya
ulaşabilirsiniz..
Sitede birçok yardımcı video bulabilirsiniz..
İşinize yarayacağından eminim,kolay gelsin yapmak isteyen herkese..


Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. O kadar çok hevesleniyorum ki.
    Diğer blogger arkadaşlarım yaptıkça bende yapmak istiyorum :)
    Ve bu video çook yardımcı olacak.
    Tabi yaparsam :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil