Dekopaj Harfleri-Kavanozlarınızı Süsleyin...

by - Ocak 16, 2014

Merhabalar,
Facebookta takip ettiğim harika boyama kavanozlar yapan bir bayan var..
Yaptığı işlere gelen yorumlar arasında en sık sorulan soru ise kavanozların üzerindeki harfleri nereden bulduğu :)
Aslında harfleri Word programında oluşturabilirsiniz.
Ama ben sizler için bulduğum yüksek kalitede png formatındaki resimleri paylaşacağım sizlerle.
Resimlerin üzerlerini tıkladığınızda direk indirme adresine yönleneceksiniz, çok büyük kapasiteli olduklarından direk blogumda paylaşamıyorum.
İndirme yapacağınız adres ıp numaranıza belirli bir indirme kotası koyuyor, hepsini bir anda indiremezseniz üzülmeyin, günde iki dosya indirerek halledebilirsiniz :)














Bundan sonraki yazımda inşallah, bulduğum güzel cupcake resimlerini de paylaşacağım sizlerle..
Çoook işinize yarar umarım bu yazım..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. takip ettiğiniz bayanı da merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Canım bunlar çok güzelmiş dekupajın üstünde bende bayılıyorum böyle harflere . Ayrı bir hava katıyor . Paylaşımın için sağol canım benim öpüyorum çok...

    YanıtlaSil