Amigurumi Masum Keçi

by - Nisan 25, 2014



Merhabalar Dostlar..
Hayırlı cumalar diliyorum hepinize, bol bereketli, huzur dolu bir gün olsun hepiniz için..
Daha önce ördüğüm zürafama arkadaş ördüm.
Biraz boynu bükükler modunda oldular, komikler ama değil mi :)))
Gözlerimiz biraz uğraştırdı ama olsun, ifade benim için çok çok önemli..
Elimde şimdi başka bir amigurumi oyuncağım var, boş zamanım oldukça onu örmeye çalışıyorum.. bir heves örüyorum bakalım ne çıkacak ortaya :)

Mutlu günler diliyorum...
Sevgiler...


Benzer Yayınlar

11 yorum

  1. Ellerine sağlık balım çok güzel ve çok sevimliler :) İnatçı keçi aynı ben bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmmm, çok teşekkür ederim, aslında aklıma gelmedin değil ama senin itiraf etmen daha iyi olmuş :D

      Sil
    2. Tek kelimeyle harikasinizı. Bu arada bebeklerinin kullandığınız ten rengi ipin markasını öğrenebilir miyim.tesekkurler.

      Sil
    3. Bebeklerimde Nako pırlanta 3148 numara iplik kullanıyorum.

      Sil
  2. Harika olmuş ellerinize sağlık Demet hanım

    YanıtlaSil
  3. Çokkk güzelll ellerinize sağlık Demet Hanımcımmm

    YanıtlaSil
  4. You are so very talented! This goat is stunning! I would love to know what type of fabric you used for the nose and eyes - it does not look like felt in the pictures. Thank you! Rhondda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, burun ve göz için keçe kullandım, sevgiler..

      Sil
  5. Piękny kozioł i to zadumane spojrzenie, rewelacyjne. Gratuluję.

    YanıtlaSil
  6. два друга!!! очень здоровские!!!

    YanıtlaSil