Amigurumi Agnes Doll- Despicable Me

by - Mayıs 20, 2014



Aydınlık bir gün dileyerek başlamak istiyorum..
Merhabalar arkadaşlar..
Karanlık yağmurlu bir gün, cumartesi güneşe doyduk çok şükür.
Güneşi görünce parka attık kendimizi, son ördüğüm bebeğimin fotoğraflarını da parkta çekeyim dedim. Geçen yıl çokça çekim yapmıştım parka.
Bebeğim Çılgın Hırsızlar animasyon filmindeki Agnes karakteri, yani  ona benzetmeye çalıştım:)
Saçlarını keçeden yaptım. İlk keçe denememdi.
İğneleme yöntemi ile yapamayınca bir arkadaşımın önerisi ile normal saç takar gibi yaptım. Biraz uğraştırdı ama sonuçtan memnun kaldım.
Tabi keçe ile olunca çocukların oynaması için pek uygun olmadı, bizimki de görsel oldu işte :)
Oyuncaklarımın tariflerini yazmıyorum ve de satmıyorum. Tarif isteyen arkadaşlarım için bilgi vereyim dedim.
Mutlu huzurlu günler diliyorum sizlere..


Benzer Yayınlar

27 yorum

  1. ellerine, emeklerine sağlık balımmmmm Agnes'in çok güzel çok tatlı olmuş. Sevimli afacan bir şey olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir is çikarmissin ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ayyy çok şeker .bu yaşta benim bile oynayasım geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Yine döktürmüşsünüz,çok güzel olmuş.Bayılıyorum sizin bebeklerinize.

    YanıtlaSil
  6. muhteşem muhteşem muhteşem !!!

    YanıtlaSil
  7. Tres joli on peut on avoir les explications merci

    YanıtlaSil
  8. benim çok acil bir şablona ihtiyacım var. Sizin şablonunuz gibi. Beyaz sade ama şık. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    bloğum: http://modazing.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iletişim kutusundan bana yazabilirsiniz,sevgiler..

      Sil
  9. Hello, thank you for sharing your beautiful doll patterns. I am trying to translate your patterns to English so that I may make the doll for my daughter but I'm having difficulty. I was wondering if you have an English version of any of your patterns? Thank you for time. Best regards friend,
    Mechelle

    YanıtlaSil
  10. Hola como estas? Podrías pasarme el patrón de este hermoso trabajo?

    YanıtlaSil
  11. Ayyy nee kadar güzel olmuş ellerinize sağlık... Valla bravooo...
    Sevgilerle:=)
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  12. Your doll is awesome, do you think you would ever write out the pattern? I should would love to have it so I could make 4 for each of my great granddaughters, they would love them.
    thanks for sharing your work.

    YanıtlaSil
  13. Is there a patten available? I would love to buy it if there is, I have friends who would love this!

    YanıtlaSil
  14. Yes, English pattern please for Despicable Me Agnes doll

    YanıtlaSil