Tavşanlı Ahşap Pano ve Yeni Tilda

by - Kasım 18, 2014

Merhabalar Dostlar,
Evdeki hastalıklar nedeniyle haftaya bir gün geç başlıyorum. Neyseki rutinimize döndük bugün.
Geçtiğimiz haftalarda başladığım çalışmalarımı dün itibarı ile bitirebildim. Orası öyle burası böyle olsun derken epeyce elimde kalıyorlar.
Tilda bebeklerimde farkettiyseniz standardın dışında bir tarz deniyorum.
Bu tarzın sahibi sevgili Nadia Sinkevich Tilda bebek konusunda hayran olduklarım arasında birinci sırada.
Bu bebeğimi dikerken de ondan ilham aldım. Ayrıca kendisine bana elinden geldiğince yardım ettiği için çok teşekkür ederim. Sevgili Nadia Sinkevich'in çalışmalarına bir bakın gözünüz gönlünüz açılsın :) Buradan..
Benim yaptıklarım kesinlikle onunkiler gibi olamaz ama deniyorum :)


Tavşanlı panomdan bahsedeyim biraz sizlere.
Panonun ahşap çerçevesini geçen yıl boyamıştım. Eski iki resimlik bir çerçeveydi. Bu çerçevenin içine ayna koyup çocukların odasına asmayı düşünmüştüm ama başka bir ayna alınca kenarda beklemede kalmıştı. Geçenlerde nette bu şekilde bir kalıp görünce çerçeve geldi aklıma. Sevgili Füsun'dan gelen mutfağımdaki çerçeveden esinlenerek bu şekilde bir çalışma hazırladım. Sağolsun arka kısmı zımbalarken eşim yardım etti bana. Tilda bebeği bu panodan önce bitirmiştim.Kumaşların uyumu hoşuma gidince bu pano için de aynı kumaşları kullandım, takım oldular. Bunun dışında biraz süsledim püsledim ve çocukların odasına astım :)

Şimdi yeni cici bir çalışma var elimde,bakalım ne zaman biter :)
Hepinize sağlıklı,mutlu bir gün diliyorum..
Sevgiler..

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. çok güzel şeyler bunlar yaa bayılıyorum dün sizi krawka'nın yazdığı yazıda görünce şaşırıverdim :)) ellerinize sağlık süper şeyler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,baktım bahsettiğiniz bloga :)

      Sil
  2. Bayıldım Demetçiğim, ne şeker olmuşlar böyle bunlar :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine emeklerine sağlık balım. harika olmuşlar yine bayıldım ben. hele kabana bittim :D

    YanıtlaSil
  4. Demetcim çoookk güzeller.Kendini çok güzel bir şekilde geliştiriyorsun:)Tebrik edeiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feyzacım , geliştirmeye çalışıyorum işte :)

      Sil