Kumaş Makyaj Çantası-Kalemlik Dikimi-Resimli Anlatım-Sewing Case Tutorial

by - Eylül 03, 2015



Merhabalar Dostlar,
Uzun zaman öne diktiğim bir makyaj çantasının yapılışını paylaşacağım bugün sizlerle..
Pinterest'te görmüştüm sanırım nasıl yapıldığını. Tam bir kalıbı yoktu ben de göz kararı kesip diktim.




Öncelikle dikdörtgen iç ve dış kumaş parçalarını kesip kenarlarını ovalleştiriyoruz. Bunu kenarına daire şeklinde bir şey koyup yapabilirsiniz. Fermuarımızın ebatında dikdörthen uzun şeritler kesip fermuarın kenarlarına dikiyoruz. Fermuarın kenarlarını diktikten sonra toplam genişlik kadar olan kare parçaları yan taraflara dikiyoruz. Oval kenarlı dikdörtgenin ortalayıp resimdeki gibi fermuarlı parçayı sabitliyoruz ve bütün kenarları dikiyoruz. İsterseniz benim gibi içerisine keçe de koyabilirsiniz. Aynı adımları izleyerek fermuarsız olarak astarı da dikiyoruz ve astarı dış parçanın içine koyup el dikişi ile birleştiriyoruz.


Umarım anlatabilmişimdir.Baykuşlu olan daha sonra kalıbı niraz büyülterek yaptığım model,isterseniz siz de büyütüp yapabilirsiniz.  Yapmak isteyenlere kolaylıklar diliyorum..



Benzer Yayınlar

0 yorum