Amigurumi Sevimli Ayıcık-Amigurumi Bear

by - Kasım 21, 2013

amigurumi hayvanlar

Merhabalar Canlar..
Amigurumiye başladığımdan beri kaç ayı ördüm hatırlamıyorum acemilik dönemimde bir tane kendim uydurmuştum, onun dışında bir tane de yazın örmüştüm evet şimdi hatırladım :)
Bu daha doğal elbisesiz sade bir ayı :)
Burnusunu keçeden yaptım, renklerini ise kızım seçti..
Öyle demeyin o iki rengi yanana getirmek çok kolay değil :)))
Bir de göz rengimize de uyacak hani :)
Neyse işte karşınızda son oyuncağım, sevimli ayıcığım..
Mutlu günler...

Benzer Yayınlar

18 yorum

  1. ellerine sağlık canım renk uyumu şahane olmuş

    YanıtlaSil
  2. Renkler çok güzel olmuş ayıcıkta çok sevimli ellerine sağlık :) Bunların gözlerinin boyu kaç acaba baya büyük gibi geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de öyle. Renk uyumu olmazsa oyuncak bile kendini göstermiyor. Kızınız bu işi biliyor.Çok tatlı olmuş. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Minik kızlar hiç yanılmazlar:))
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Renk uyumu bir harika,zaten her yaptığın çok tatlı.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş... kızının da zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş.ne kadar sevimli ve ne kadar düzgün örmüşsün! bu arada başka bloga yazdığında ismine tıklayınca hata veriyor açılmıyor profilin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmm...
      Uyardığın için çok sağol canım, bu google profilinde sorun oldu sanırım eskiye dönmek iyidir sanırım :)

      Sil
  8. çok tatlı olmuş demetcim nasıl tatlı bakmış ;)

    YanıtlaSil
  9. elinize sağlık, çok güzel olmuş. yapılışını paylaşabilir misiniz aceba?

    YanıtlaSil