Amigurumi Abla-Kardeş Bebekler-AmigurumiDoll

by - Ekim 14, 2015


Merhabalar..
Çok yeni henüz bugün bitirdiğim bir çalışmamı paylaşıyorum sizlerle..
Abla kardeş örmeye çalıştım. Ablamız hamile :) Belki fotoğraftan çok anlaşılmaz diye söyleyeyim dedim:) Sabah hava kapalıydı kötü çıktı fotoğraflar..


Bebekleri yine dikişsiz olarak ayaktan başlayıp yukarıya doğru birleştire birleştire ördüm. İsimlerini ben 'çubuk kızlar' koydum :) Gittikleri yerde kalıcı birer isimleri mutlaka olacaktır:)
Şimdi yarımları yavaş yavaş tamamlama vakti.. Soğuklar kas ağrılarına hiç iyi gelmiyor.. Aman dikat edin kendinize..
Sevgiyle kalın..


Benzer Yayınlar

1 yorum

  1. çok cicisiniz siz ne güzelsiniz :) yeşil elbiseli abla sanırım dünyanın en güzel göbeğine sahip... Sağlıkla kucağına alsın inşallah... Ellerine sağlık canım benim :D

    YanıtlaSil