Amigurumi Cat Toby

by - Ocak 04, 2016


Merhabalar,
Son yılların en soğuk en karlı kış mevsimini yaşıyoruz. Öyleki dışarı çıkamaz olduk.
Şu 'Yeter artık kış gelsin!' diye bas bas bağıran sonra da o sloganı değiştiren reklam sahibine itafen.. Kış geldi hem de her yere geldi.. Aç açık kalan insanlarımıza Allah yardım etsin.Nasip etsin biz de yardım edelim. Etrafınızda aç aç yiyecek arayan hayvanları da lütfen görmezden gelmeyin. Bir lokma yiyecek verin lütfen..


Evet son çalışmam ile geldim bugün. Yine bahar getirdim buralara.
Küçük kedimiz şortlu kısa kollu top oynamaya gidecekmiş :)
Yazılarımın arası epey açılıyor bu ara.. Yine de takip eden herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..

Mutlu bir hafta diliyorum hepinize...

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Elinize sağlık yine çok güzel bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil
  2. Que cosa tan bonita, me encanta es muy tierno......

    YanıtlaSil